top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תHaya Anuka

קנולי בצק עלים וקרם מסקרפונה קפה - מדהים!





לקנולי השתמשתי בבצק עלים של שמרית, חלק מקו מוצרים חדש ומיוחד שלהם - בצקים טריים מוכנים לאפייה ללא צורך בהפשרה. הבצק מאוד מאוד נוח לעבודה וכמה נפלא שאפשר פשוט להוציא בצק מהמקרר ולהכין.

מתכון: לקנולי (10 יחידות):

גליל בצק עלים שמרית חותכן עגול גלילי אלומיניום נייר אפייה נייר כסף

עוטפים גלילי אלומיניום בנייר אפייה (עוזר מאוד להסיר את הקנולי לאחר האפייה) ומניחים בצד. פותחים גליל בצק עלים, קורצים עם חותכן עגול 10 עיגולי בצק (ראו דוגמא בתמונה 3) מגלגלים את עיגולי בצק על הגלילים, עוטפים את הבצק מבחוץ בנייר כסף וסוגרים בקצוות כמו סוכריה. נייר הכסף מונע מהבצק להיפתח ולתפוח וכך מתקבל קנולי דק וקריספי.

מכניסים לאפייה עם נייר הכסף לתנור שחומם מראש ב 180 מעלות, אופים כ 20 דק' (תלוי בתנור). מוציאים מהתנור, מסירים את נייר הכסף בעדינות ומאוד מאוד בזהירות (הקנולי חמים מאוד ויוצאים מהם אדים כשפותחים אותם) מכניסים לאפייה נוספת ללא נייר כסף, של כ 5 דק' כדי לשזף את הקנולי. שימו לב לא להשאיר אותם יותר מידי... שלא ישרפו.  מוציאים אותם מהתנור, מצננים לחלוטין ומאחסנים בקופסא אטומה עד שימוש.

לקרם: 1 מיכל מסקרפונה ¾ מיכל שמנת מתוקה להקצפה 38% 3 כפות אבקת סוכר כפית תמצית וניל כפית וחצי של אבקת קפה נמס (איכותי)

במידת הצורך - 3 כפות אינסטנט פודינג. לא חובה.

מקציפים מסקרפונה וסוכר ותמצית וניל עד קבלת מרקם קרמי. מוסיפים שמנת להקצפה ומקציפים עד קבלת קצף כמעט יציב, מוסיפים נס קפה ומקציפים מספר שניות עד קבלת קרם יציב מאוד (זהירות לא לשבור את הקצפת). מעבירים לשקית זילוף, מזלפים משני הצדדים, מפדרים באבקת סוכר ומגישים. מומלץ למלא לפני הגשה, ככה הקנולי נשמר פריך ונפלא.

הערה: לקבלת קרם מאוד יציב אפשר להוסיף 3 כפות אינסנט פודינג יחד עם השמנת המתוקה ולהקציף. .









0 תגובות
bottom of page